13.8.2012

Träning v 32

må --> PW 60 min
ti --> PW 40 min
ons --> PW 30 min
to --> PW 30 min + 60 min
fre --> vila
lö --> gym (crosstrainer 20 min + rodd 10 min, axlar,bröst, biceps + magträning)
sö --> vila (dans på Madonna konserten - det räknas väl =))


Denna vecka startar en konditionsgrupp här på jobbet. Det går ut på att man via nätet bokar in sportprestationer och får feedback + träningsprogram och kostråd av en online PT. Konditionsgruppen pågår till mitten av december. Hoppas på ett bra och fungerande koncept!

Försöker planera veckans träning... utmanande att pricka in träningspass eftersom skolorna börjar i morgon och läseordningen är ännu ett frågetecken. Det är ett utmanande pussel, yngre sonens ishockey träningar startar igen + att båda pojkarna har rätt många fotbollsträningar/matcher denna vecka+ att mannen är på resa ons-fre. Pussel, pussel, pussel är det som gäller!

Såhär är planen för denna veckan:

 må -->gym
ti --> PW
ons --> PW
to --> PW + gym
fre --> PW
lö --> gym
sö --> vila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti