9.8.2012

Det var länge sedan






...det är ofta efter sol och semester som jag blir inspirerad av att blogga. Ofta har det att göra med att man under sommaren samlat på sig lite vikt pga mycket gott att äta och dricka. När vardagen kommer igång med skolor, arbete, hobbyn etc är det bra att ta sig i nacken när det gäller kost och träning. (o blogga)

Har under sommaren börjat följa några superba bloggar som får mej att villa röra på mej och få en förändring i kost och träning. ..och så har det blivit.

Jag har som mål att gå ner i vikt så att kläderna som hänger i skåpet känns bra igen, inte sådär spända (har de kanske krympt där i skåpet?). Dessutom vill jag bygga upp lite muskler, springa maran hösten 2013 och framför allt må BRA!

Jag skadade min hamstring muskel i mitten av juli, så det gäller att ta det lungt några veckor... lättare sagt än gjort.

Nu planerar jag att min blogg får fungera som en träningsdagbok och möjligtvis som motivation och inspiration för någon annan.

Nu kör vi, så om du tittar in här, var snäll och ge en kommentar det blir jag glad av!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti