12.1.2013

Träning v 1&2

För att kunna effektivt träna hela året oberoende av väder och vind, investerade jag i ett gymkort för hela året. Nu kan jag göra en 30 min pass eller ett 2 timmars pass eller träna två gånger i dagen eller vad som passar in i tidtabellen, utan att behöva fundera har jag ett gymkort som är i kraft eller ej.


Bild lånad tumblr.com


Vecka 1 har jag tränat enligt följande:

må - ledigt
ti - promenad 40 min
on - gym, löpning 45 min, core + ben
to - gym, löpning 30 min, core
fre- gym, löpning 30 min
lö- gym, crosstrainer 20 min, axlar, bröst, triceps
sö - gym, löpning 45 min core

Vecka 2

må - balett
ti - löpning & teknik c. 90 min
on - vila
to - gym, löpning intervaller 40 min ben + core
fre - vila(jag var en tidsoptimist, men verkligheten överensstämde inte med mina planer)

lö - gym
sö - gym + löpning

Bild lånad, tumblr.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti