3.9.2009

Träning- förra veckan och denhär veckan

Jag hade en fin träningsplan - tyvärr var kroppen inte av samma åsikt. Veckan började bra och jag höll planen men mot slutet av veckan fick jag mej inte upp på morgonen.


må: mp 27 min (3km)+ löpning 30 min (5km)
ti: mp 27 min (3km) + löpning 75 min (12km)
on: löpning 80 min (12 km)
to: ingen träning
fr: ingen träning
lö: fotboll 60 min
sö: löping 75 min (12km)

Denhär veckans träning ser ut såhär:
må: ingen träning
ti: ingen träning
on: innebandy 60 min, cyckel 20 min
to: mp 27 min (3 km) + löpning
fr: mp
lö: löpning
sö: löpning

2 kommenttia:

  1. Lycka till med träningen!

    VastaaPoista
  2. Men du man kan inte deppa ihop för att det inte blev som du tänkt, ta nya tag istället. Lycka till!


    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    VastaaPoista