25.8.2009

Träning



Nu blir det träningsinlägg här på bloggen, inspiration har jag fått av Sara på bloggen "Träningsglädje" och Coola K med bloggen "KarinTri", tjejerna tränar hår och de har bl.a. startat ett "Biggest loser"- projekt med olika utmaningar, det är spännande att följa med hur det går för tjejerna.

Även för mig gäller det att åter få igång träning och matplanering, målet är att må bra och jag lovar att inte klaga ifall jag "tappar" lite vikt på vägen.

I träningsväg har jag som mål att springa årets andra halv marathon den 27.9.2009. Mitt mål på långsikt är att ta mig igenom en triathlon tävling.



Veckans utförda träningspass:



må: morgonpromenad (mp) 27 min - 3 km,
cyckeltur 10 km + löpning 30 min - 5 km
ti: mp 27 min - 3 km



Planerade träningspass:

må: mp + löpning
ti: mp + löpning
on: löpning
to: mp
fr: mp + löpning
lö: fotboll
sö: löping

Följ med hur min plan håller?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti