6.1.2013

Gott nytt år

Nästan en vecka har gått av det nya året, 51 veckor kvar :) I mitt första inlägg detta år kommer jag att blicka tillbaka på år 2012 och sedan sätta ut mål för året 2013.

År 2012 innebar förändringar i mitt liv. Jag trivdes inte på mitt arbete, tappade lusten att träna och mådde inte bra. Först hamnade jag i en fas då jag försökte skylla mitt illamående på omgivningen. Tyvärr hjälpte det inte, utan det gällde att sätta sig ner och fundera hurdana förändringas som skulle behövas. Nytt arbete och därmed massor med energi att ta tag i de andra delområden.

Nu i januari 2013 är det bra att blicka framåt och bestämma hur mitt år skall se ut!

Focus på träning och välmående, fick lite extra vikt under förra året, som jag gärna vill få bort. Tappade lusten att träna, vill hitta träningsmotivation och hålla fast vid mina träningstider. Målsättning att få upp konditionen till Stockholm maran, nytt reckord på halv maran, tona fram lite muskler och fram för allt må bra!

Porfessionelt, vill jag prestera bra och om möjligt avancera i mitt arbete.

Familjelivet hoppas jag att fortsätter på samma sätt, barnen tränar och vi alla får vara friska och krya.

Gått Nytt År!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti